London 2017

V srednji šoli smo imeli možnost v prvem letniku iti na potovanje v Rim. Jaz se za to nisem odločila, saj sem vedela, da bomo šli lahko v tretjem letniku v Pariz ali London in me je to bolj pritegnilo. Mnenja sem bila, da grem v Rim lahko kadarkoli, saj ni tako oddaljen.






1. DAN:

Torej marca 2017 smo se srednješolci in učitelji zbrali na letališču Jožeta Pučnika. Opravili smo vse potrebno, se načakali in se vkrcali v letalo. Leteli smo slabo uro. Po pristanku smo se vkrcali v avtobus in se odpeljali v Windsor. Nekatere avtobusne prevoze smo imeli organizirane z našim slovenskim voznikom, nekatere pa ne in smo se peljali z Londonskim avtobusom ali podzemno železnico.
V Windsorju smo si ogledali grajske sobane in kapelo sv. Jurija. 
Zatem smo si od daleč ogledali znamenito in prestižno šolo v vasici Eton. 

Pot smo nadaljevali in si ogledali znamenitosti, in sicer Hyde Park, Piccadilly, Parlament, Big Ben, Westminter Abbey, White Hall in Buchingemsko palačo, Trafalgar square, Narodno galerijo, galerijo Tate, veličastni Tower z dvižnim mostom Tower Bridge, katedrala St. Pauls...Ogledali smo si jih tako, da smo se ustavili in sprehodili mimo. V nekatere nismo imeli vstopa.


Pozno zvečer smo se namestili in prenočili v hotelu. V hotelski sobi sem bila s sošolko in dvema puncama, ki sta hodili na isto šolo, vendar druga smer izobrazbe. Soba mi je bila zelo všeč, bila je lepa in urejena. Najbolj zanimiva so mi bila tla v kopalnici, saj so se kar sama od sebe posušila, predvidevam, da zaradi talnega gretja... Angleži imajo to značilno haha.

2. DAN
 smo se odpeljali s podzemno železnico do postaje London Bridge. Imeli smo vodiča. Šli smo do županove rezidence The City Hall. Pot smo nadaljevali čez most Tower Bridge do trdnjave Tower of London in v njej odbiskali Beli stolp z muzejem, The Jewel House. Videli smo tudi krokarje, ki so bili zanimivi in hkrati strašni. Opravili smo kratek sprehod ob reki Temzi do bližnje marine in si ogledali St. Catherine Docks in Dickens Inn. Pot smo nadaljevali do postaje Kings Cross, pogledali smo si peron vlaka do Bradavičarke (Harry Potter <3). Šli smo tudi v njegovo trgovino, kjer sem seveda morala nekaj kupiti (ogrlico). Imeli smo kosilo in nato nadaljevali z ogledi. Zatem smo šli v muzej voščenih lutk Madam Tussauds in nato v Chamber Live. Odpravili smo se do London Eye, kjer smo s kar velike višine videli London. Kolo se je počasi premikalo v krogu. Odpeljali smo se en krog v kabinah, v katere je šlo kar nekaj ljudi. Z Londonskim vodičem, ki je seveda govoril v angleščini, smo šli na večerni sprehod, ki nas je popeljal po poti Jacka the Ripperja. Med pripovedovanjem je glasno nekaj rekel ali zavpil in mene je ustrašil. Če se prav spomnim, sem malo zakričala, saj sem se ustrašila, ker tega nisem pričakovala. Bilo mi je nerodno. Zatem smo se ponovno pozno zvečer vrnili v hotel in prenočili. 






















3. DAN
Po zajtrku smo se odpravili na celodnevni avtobusni prevoz v rojstni kraj Williama Shakespeara, Stratford Upon Avon in mesto Oxford. Ogledali smo si Shakespearjevo rojstno hišo in cerkev, kjer je pokopan. Videli smo manjše turistične kraje v Britaniji. Med ogledom smo lahko dobili tudi nekaj idej za študijske smeri. Pozno popoldan smo se vrnili v London. Večer smo preživeli na sprehodu po Camden Town - u. Ogledovali smo si stojnice in trgovinice, kjer smo lahko kupili spominke. 

4. DAN

Čakalo nas je zgodnje jutranje vstajanje, zajtrk in nato vožnja z vlakom ter ogled nekdanje kraljeve palače Hampton Court-a. Nekaterim je bila všeč zgradba, spet drugim pa lepi vrtovi, prikaz nekdanjega življenja v grajskih kuhinjah... Zatem smo se z vlakom vrnili v London, kjer smo se odpravili v St Paul's Cathedral in se povzpeli na kupolo. Nato smo si ogledali Prirodoslovni muzej. Videli smo dinozavre, minerale in druge naravne znamenitosti. Pogledali smo tudi v luksuzni Harrods. V večernih urah za konec smo si ogledali muzikal Alladin. Nismo smeli slikati predstave, sem pa na hitro slikala dvorano pred začetkom predstave. Muzikal me je zelo navdušil, najbolj mi je ostalo v spominu, ko so izvedli letenje na leteči preprogi saj nisem vedela, kako jim je to uspelo narediti. Dejansko je izgledalo kot da igralca res letita nad tlemi. V hotel smo se vrnili v poznih večernih urah. 

5.DAN ( ZADNJI DAN)
Po zajtrku smo prtljago zložili v avtobus in se odpeljali proti osrednjemu Londonu. Sprehodili smo se mimo Buchingamske palače, skozi St. James Park in do Nelsonovega spomenika ter levov na Trafalgar Square.Pot smo nadaljevali do CoventGarden ter do znane nakupovalne ulice Oxford Street ali na obisk nacionalnega muzeja The Brittish Museum  Imeli smo na izbiro ogled muzeja ali nakupovanje in ogledovanje nakupovalnega centra. Odločila sem se za ogled muzeja, saj se mi je zdelo bolj koristno to, kot pa nakupovanje in zapravljanje denarja. Še bom imela možnost nakupovanja v tistem ali drugem nakupovalnem centru v Londonu, saj bom London z veseljem obiskala šeenkrat. Sem pa mnenja, da imajo drugačne izdelke in morda celo boljše kot pri nas in se splača iti pogledati. Vedno sem si v tujini želela kupiti kozmetiko, ki jo promovirajo znane osebe ali pa prav njigovo kozmetiko, kjer je pri nas ni možno kupiti. Na primer kozmetika oz. linija Ariane Grande ali pa Kardashian kozmetika, kjer lahko dobiš ne originalno, če jo naročiš preko interneta, saj lahko dobiš cenejšo... 
 Popoldan smo se vkrcali v avtobus in se odpeljali do letališča. Leteli smo do Benetk in se od tam z avtobusom odpeljali do Kamnika. Starši so nas pričakali pred srednjo šolo in nas odpeljali domov. Seveda sem jim nato doma povedala, kako je bilo in ob priliki dala sorodnikom spominke.


























Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Strahovi

Harry Potter

Socialna omrežja in aplikacije