Socialna omrežja in aplikacije

  Hei bralec/bralka,

danes bom pisala o socialnih omrežjih in njihovi obsedenosti. 

Tehnologija vedno bolj napreduje in mi smo vedno bolj obsedeni z njo. Po mojem mnenju na telefonih, tablicah in računalnih preživimo preveč časa. Ne znamo se več družiti, uživati v naravi... Opažam, da so mladi, ki se med seboj družijo veliko na telefonu in sploh ne komunicirajo veliko, kot so to počeli včasih. Vsak bulji v svoj ekran ali pa si skupaj kaj ogledajo. Namesto tega bi lahko šli na sprehod, se pogovarjali, športali... pa je tega vedno manj. Tudi jaz priznam, da sem kdaj v družbi preveč na telefonu, ampak se tega zavedam in se posvetim potem prijateljem oziroma tistim osebam, s katerimi sem v družbi.



PRILJUBLJENA DRUŽABNA OMREŽJA:

Instagram

- Snapchat

- Facebook in Messenger

- Viber

- Tiktok

- Bereal


PRILJUBLJENE APLIKACIJE:

- Youtube

- aplikacije za urejanje slik ( Retrica, inshot...)

- Spotify

- Voyo

- Netflix

- Duolingo

- Whatsapp

- Pinterest


PRILJUBLJENE IGRE:

- Besede čudes

- Blockudoku

- Piano star

- Angry birds

-2248

- Among us

- Subway surfers

- Count Masters: stickman games



V današnjem času bi ženske oz. bolj najstnice rade izgledale kot znane osebe na družabnih omrežjih. Premalo se zavedamo, da v resnici ne izgledajo tako popolno, kot na sliki, saj so slike obdelane in zretuširane. Tehnologija tako napreduje, da sliko sebe lahko uredimo tako, da pobelimo zobe, popravimo postavo, da izgledamo bolj suhi, si dodamo fake tattoo, sprmenimo barvo las itd. predlagam, da ne verjamite vsemu, kar preberete ali vidite na družabnih omrežjih oz na internetu.

Tudi jaz osebno velikokrat opazim slike mojih idolov ali na splošno ljudi, ki jih poznam in si želim izgledati kot oni. Vendar se mi to vedno manj dogaja, saj želim, da sem si všeč taka kot sem in to je najpomembejše. Sami sebi morate biti všeč. To ne pomeni, da ste samovšečni, samo dobro se morate počutiti v svoji koži. 

Menim, da je med mladimi trenutno najbolj popularen Instagram in Tiktok, zadnje čase pa je postal popularen tudi BeReal. Tudi sama uporabljam te 3 aplikacije. 

Sem mnenja, da bi si morali občasno omejiti aplikacije na npr 1 uro na dan, da bi manj časapreživeli na telefonih in bi raje počeli kaj drugega kot npr. športali, se družili s prijatelji, ustvarjali, pospravljali, se ukvarjali s hobiji ali hišnimi ljubljenčki...



Moti me, da starši začnejo otroka nevede navajati na tablice, računalnike, telefone prekmalu npr. nekateri že pri 2 letu starosti gledajo Youtube in igrajo igrice. Včasih pa so nekateri s tem začeli šele v osnovni šoli npr v 7 razredu. Časi se nažalost spreminjajo in meni osebno se ne zdi prav, da otok prekmalu postane odvisen od tehnologije. Nekateri starši ravnajo pravilno in otroku omejijo uporabo telefona oz aplikacij in imajo starševski nadzor nad telefonom, kar je prav, saj otrok več časa porabi za šolo ali pa hobije itd. 

Imejte lep dan in preživite ga po pameti s čimmanj uporabe tehnologije haha,

lepo se imejte in veliko se smejte,

poljub, Eva 😘


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Strahovi

Harry Potter