Harry Potter



 Hei,

sem ljubiteljica Harryja Potterja, zato vabljeni k branju vsi ljubitelji.




Leta 2017 sem bila v Londonu s srednjo šolo. K sreči smo si ogledali trgovino Harryja Potterja.

Nisem mogla verjeti svojim očem in bila sem navdušena. V tej trgovini lahko najdeš od oblačil do nakita, čarobnih palic, kipcov, slodelic, plaščev... Imajo lepo razporeditev in za hip pomisliš, kot da si v njegovem svetu, kot v filmu. Seveda sem morala nekaj kupiti. Sprva sem se zelo težko odločila kaj, saj sem želela več stvari. Na koncu sem se odločila za ogrlico.


Imam podobno ogrlico, kot je prikazana na sliki.
 
Ob tej trgovini je tudi zid in voziček, s katerim je šel Harry na vlak in čez čarobni zid. Zraven se lahko slikaš. Jaz se žal nisem, saj je bila dolga kolona in se nam je mudilo naprej. 

Vedno si rada ogledam njegove filme.

FILMI HP PO VRSTI:

- Kamen modrosti
- Dvorana skrivnosti
- Jetnik iz Azkabana
- Ognjeni kelih
- Feniksov red
- Princ mešane krvi
- Svetinje smrti
- Otrok prekletstva


Veliko odsekov iz filma mi je všeč, zato se težko odločim za enega. Dobro mi je ostal v spominu zadnji del, v katerem pokončajo Tistega, ki ga ne smemo imenovati.

Tudi sama sem kdaj razmišljala o tem, d bi znala čarati. Bilo bi popolno.

Enkrat sem na internetu zasledila, da se lahko prijaviš na virtualno Bradavičarko. To je prva in največja slovenska spletna čarovniška šola.

Željo imam ponovno potovati v London in si ogledati stvari povezane s Harryjem Potterjem. Prav tako želim odpotovati na Škotsko, saj so tam tudi snemali film. Ogledala bi si ulice, trgovino, studio, Bradavičarko…
 
NEKAJ O BRADAVIČARKI:

je čarovniška šola na Škotskem. Ustanovili so jo štirje čarovniki: Salazar Spolzgad, Godric Gryfondom, Pervola Pihpuff in Daniela Drznvraan. Odločili so se, da bodo poučevali čarovnike, zato so ustanovili šolo po imenu Bradavičarka. Razmišljali so, kako bi učence razdelili. Daniela Drznvraan se je domislila, da jih bodo razdelili na 4 domove, po njihovih priimkih, torej, Drznvraan, Spolzgad, Gryfondom in Pihpuff. Vsak od štirih ustanoviteljev pa je zahteval za svoj dom učence z določeni ambicijami. Daniela je hotela v Drznvraan sprejeti bistre, Godric drzne in pogumne, Spolzgad prevejane, Perwola pa pridne in marljive. Da bi rešili ta problem, so sešili in začarali klobuk Izbiruh. Vanj je Godric Gryfondom dal svojo pamet, da bi lahko klobuk res prav izbral učence. Ustanovitelji so po svoji smrti pustili na šoli učencem drage predmete. Daniela je pustila svoj Diadem, ki je naredil bistrejšega vsakogar, ki bi si ga nadel; Godric je pustil svoj meč; Perwola čašo, ki te je naredila srečnega in marljivega; Spolzgad pa je ob svojem odhodu pustil medaljon mogočnosti. 



DOMOVI:

Gryfondom

pogum, hrabrost, velike živce, viteštvo

maskota: lev
Predstavnica je Minevra McHudurra. Duh je Skorajbrezglavi Nick.  
Element: ogenj
Za vstop v dom morajo učenci povedati geslo, ki se spreminja. Dom varuje slika debele gospe, ki ji učenci povedo geslo, če je pravilno, jih spusti naprej. Ustanovitelj je bil Godric Gryfondom, ki je Gryfondomu zapustil tudi svoj meč, s katerim Harry ubije pošast, ki prebiva v Dvorani skrivnosti.

Pihpuff

trdo delo, potrplenje, pravica in zvestoba

maskota:jazbec
Predstavnica je Pomona Ochrowt. Duh je Debeli Redovnik (menih).
element: zemljski znak
Za vstop naj bi s palico potrkali na sode v ritmu Helge Hufflepuff. Ustanoviteljica je bila Helga Hufflepuff. Zapustila je pokal oz. čašo (skrižven), ki jo je uničila Hermiona Granger z zobom baziliska.


Drznvraan

inteligenca, učenje, duhovitost in kreativnost

maskota: orel
Predstavnik je Columbus Colibri. Duh je hčerka Daniele Drznvraan. Ime ji je Siva Dama.
element: zrak
Za vhod v dom je potrebno rešiti logično uganko. Ustanoviteljica Daniela Drznvraan je zapustila svoj diadem. V zadnjem delu ga Harry Potter uniči, saj je bil skrižven. 


Spolzgad

ambicija, vodstvo, pretkanost in iznajdljivost

maskota: gad
Predstavnik je Robaus Raws, po 6, delu pa je predstavnik Limax Hudlagod. Duh je Krvavi Baron. 
element: voda
Veliko učencev se na žalost kasneje začne ukvarjati s črno magijo. 
Zame je zanimivost ta, da naj bi se dom nahajal pod Bradavičarskem jezerom. Ustanovitelj je Salazar Spolzgad. Zapustil je medaljon, ki ga je uničil Ron Weasley z mečem Godrica Gryffindora, saj je bil skrižven.








Del Otrok prekletstva je v obliki gledališke igre, vendar se govori, da snemajo tudi film. Filme Harryja Potterja so posneli po knjigah. Če prebereš knjige izveš več kot iz filma. V filmih so ujeli bistvo, vendar so določene stvari izpustili. 

Jaz osebno sem pogledala samo filme, uspelo mi je prebrati prvi del in pribl. polovico drugega dela. Res nisem knjižnji mol in se težko spravim brat knjigo. 


Upam, da vam je bil blog všeč,

lepo se imejte :)


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Strahovi

Socialna omrežja in aplikacije